RSS

RSS

petak, 20. rujna 2013.

O tebi sve najgore

o tebi sve najgore u svakom trenutku.
Rećiću da si nezahvalni kreten,
najveća glupača, krmača kakve nema.
Reći ću da si u krevetu strava i užas.
Setiću se svih negativnih pojedinosti iz kreveta, sa stola, iz društva,
pa čak i iz bolesti,
i sve ću preuveličati do neopisivih razmera.

Onda pokušaj da pretpostaviš šta će tek o tebi misliti oni koji cene moj sud,
oni pred kojima ću ti dugoročno zatvoriti vrata,
čak i ako ti od njih bude zavisio život,
ako ostaneš bez ikoga.
Preplašiću ih usled svoje slabosti.
Preklinjaću ih da ti se ne približe
i izmisliću da si kurvetina,
ružna, debela spodoba koja plaši i lišće na grani.
Potrudiću se baš kod onih koji te ne znaju, da te ne upoznaju.
Onima koji te znaju, već ću videti šta ću kazati,
ali to sigurno neće biti ništa lepo.

I tako...
Željni senzacije, ljudi će me pažljivo slušati,
jer neće znati da te još volim,
da mi je bol izobličio razum,
da sam duševni ološ koji nesmetano hoda po zemlji
i prosipa uvrede na račun onih sa kojima je delio najlepše trenutke,
da me ubija sopstvena nemoć, sopstvena beznadežnost.
I neću se izvinuti ni tebi, ni njima,
a kako i da osetim grižu savesti
dok gubim dušu, dok se rastajem od sebe.

P.S. Posvećeno svima onima koji pričaju loše o bivšima.

Nema komentara:

Objavi komentar