RSS

RSS

utorak, 17. rujna 2013.

dr.razmišljanja i nezameranja

Kad odlučiš da me pitaš za mišljenje, pazi da to ne bude samo jedna tema, jer možeš užasno da me povrediš.
Zašto da me povrediš?
Kako zašto?
ne misliš valjda da imam mišljenje samo o jednoj stvari, ili da tebi treba da bude važno samo jedno moje mišljenje?
Evo, dajem ti slobodu da me pitaš šta mislim o svemu, da, dobro me čuješ, bukvalno o svemu, jer sam ti ja univerzalna osoba kad je reč o mišljenjima na sve moguće teme.
Znaću da ti kažem da li je određeni lek dobar za tvoju glavobolju, da li je na osnovu nabrojanih simptoma tvoj komšija koji loše izgleda, zaista oboleo od čokoladnog gripa (2013).
Ako te iznervira dečko, devojka, žena, muž, ljubavnik, ljubavnica i ako to nerviranje dostigne maksimum ultra maksimuma, neka ti ne bude neprijatno čak i da me pitaš da li bi možda bilo najpametnije da ga-je spakuješ u neki k...
Uf, kontejner, oprosti...
Samo, nemoj posle u to da me mešaš, za slučaj da bude neprijatnosti.
Nisi me ništa pitala, pitao, kapiraš?
to zaboravi, zauvek!!!
Dakle, nadam se da smo se napokon dogovorili.
Sve me pitaj, svugde me poslušaj, ali nigde nemoj da me mešaš, jer ja sam dr. razmišljanja i nezameranja, nevin u svakoj životnoj prilici.

Nema komentara:

Objavi komentar