RSS

RSS

četvrtak, 19. rujna 2013.

Anti-nagovor

Zamislite da vam neko s vremena na vreme šalje političke članke određenog tipa, u nadi da ćete iz osnova promeniti sopstvenu ideologiju.
e, pa, ako je nesvesni cilj te rabote u mom slučaju bio da ojača onaj najmračniji deo sarkastične mene, onda bingo, uspelo je, hvala puno na dobroj volji.
Da, sigurno se i vama dešavalo, ali stvarno, da li ljude zaslepljenost sopstvenim idejama, ili pak krajnja naivnost podstiču da se bave tako komično-tragičnim poslom?
Ok, jedan e-mail ne košta puno, pa opet, ko još ima vremena na bacanje?
Očigledno da ga ja imam čim čitam takve gluposti koje će me navodno promeniti iz osnova, ako bude sreće...
Uh, opet taj prokleti sarkazam, jer takve sreće nikad, niti je bilo, niti je u naznakama za deset narednih milenijuma.
Međutim, ah, to "međutim"...
Svako bi iole misleće biće bilo radoznalo da čuje kakva mu se to promena predlaže, na šta se to ono nagovara i šta mu se prigovara?
elem, ja ponajviše bolujem od Jugo nostalgije i ateističkih pogleda na svet i onda mi se kao terapija preporučuju članci koji u većini slučajeva vrve od najrazličitijih oblika mržnje i divljaštva.
Ljudska tuga se samo prilaže kao dodatni argument, zašto bismo nekog ili nešto trebali mrzeti, zašto bismo u nekog ili nešto trebali verovati, zašto bismo nekog trebali isprebijati ni krivog, ni dužnog.
I sad...
Umesto da me izleče, ja iznova dodatno oboljevam.
uvek imam odgovor na sve na šta me se nagovara, a rezultat je poguban za onog ko pokušava da me preporodi, jer, niti sam postala vernik, niti sam prestala da budem Jugo nostalgičar.
Stvarno, kako bi bog reagovao kad bi me pogledao?
Mislim da bi bio veoma uvređen što sam mu dovedena ovako grešna, sa izrazom na licu tipa:
"Opet sam pukla, ništa me ne pitajte"...
A Jugo nostalgija...
Tu je upalio takozvani anti-nagovor dok sam još bila klinka.
Pitala sam se zašto ljudi o tome pričaju kao da je reč o nekoj sramoti i onda, ehhhhh!!!
Srce mi se slomilo kad sam se malo uputila, kad sam se setila svog detinjstva i spoznala šta smo izgubili.
Inače, ne sećam se kad me je neki članak poslednji put nagovorio na promenu mišljenja.
Čak, naprotiv, uvek to: "Naprotiv".
Ljudi bi zaista trebali da se ohlade od prošlosti u kojoj dobar deo zaluđenika nije ni učestvovao, pa da se okrenu svojim poslovima, umesto što raznim pamfletima druge ljude uznemiravaju i time pokušavaju da u njima naprave totalni preokret.
Nije svaka ideja posledica labilnosti.
Kažete da je onda reč o posledici do koje dolazi zbog neupućenosti?
Ma, nemojte, moliću lepo.
Vi koji se bavite preobraćeništvom ste totalno upućeni?
Hm, što se mene tiče, baš ste promašili.
Čak sam zbog vas došla do ovog nezgrapnog naziva teksta:
anti-nagovor...
Znam da zvuči rogobatno, ali kako drugačije da vam objasnim vaš neuspeh, ako vama nešto i može da se objasni, a da pritom dodatno ne pop...te i tako isfrustrirani nekom ne učinite nažao.

Nema komentara:

Objavi komentar