RSS

RSS

subota, 6. kolovoza 2022.

KOMŠIJA IZ SENKE

 

(Žika već predugo navija sat.

Komšinica Desa se čudi).

 

Desa:

Iju, bre, Žiko, šta s' tol'ko uporan?

 

Žika:

Normalno da sam uporan, po ovom satu će sve da bidne kako ja oću.

 

Desa:

A zar nije sve kako oće presednik?

 

Žika:

E, on misli da jeste, al' ja znam da nije.

 

Desa:

Idi bre Žiko, pa ti nisi dobio izbore ni za prvog čoveka ove zgrade, a tek što ćeš da diriguješ državom umesto presednika...

 

Žika preteći:

Deso, nemoj da ti navijem sat da se sutra u osam i četres pet spojiš sa komšija Perom, a ne moš ni da ga gledaš.

 

Desa:

Ako me pamet nije baš jako izdala, ti s' Žiko godinama navijao i da se spojim sa tobom, pa ti se stalno kvario taj tvoj sat.

 

Žika:

Nemaš ti blagog pojma s kim imaš posla.

Samo da znaš, i ove i prošle godine sam ja glavni u svetu.

 

Desa:

Cccccc, pa gde za tako kratko stiže i do sveta?

 

Žika:

E, jes vala.

Kad navijem da bidne bolest, onda bidne bolest.

Kad navijem da mi sin položi vakultet, on ga stvarno položi.

Kad navijem da mi žena napravi kupus, ona ga stvarno napravi.

 

Desa:

E, tu me neš dobiti.

opet, kol'ko znam, žena ti u zadnje vreme napravi kupus tek kad je dobro izmlatiš, a ne kad naviješ sat.

 

Žika:

Nemoj da se sad ražljutim, pa da navijem neki rat.

 

Desa:

E, Žiko, Žiko, aj' ti lepo navi da ti glava bude zdrava, pa da smo svi srećni.

 

Žika:

Il' smak sveta.

Je l' vidiš Deso da nijednoj mudroj glavi još ne pođe za rukom da nam navije smak sveta, ali gospon Žika sve može.

 

(Žika zatim slučajno ispušta sat iz ruke koji se razbija uz glasan tresak).

 

Žika besno:

E, sad ću Deso da ti navijem rastavu braka.

Da me nisi ovako zagovarala, smak sveta bi bio za nedelju dana.

 

Desa:

E, Žiko, baš ga sad pretera.

Bolje ne pričaj nikom koja ti je zanimacija.

 

Žika ponosno:

Što bre da ne pričam, ovih dana sam pis'o i Vladi i Skupštini.

 

Desa sa uzdahom olakšanja:

Oh, ima tu i nečeg dobrog.

Dok ti kupiš nov sat, već će neki doktor po dojavi da ti navije glavu i spase tvoju ženu od kuvanja kupusa na silu.

 


Nema komentara:

Objavi komentar