RSS

RSS

subota, 6. kolovoza 2022.

DA LI MI SADA VERUJEŠ?


Prvi drug:

Hej, imam nešto da ti kažem, ali da niko drugi ne čuje.


Drugi drug:

Šta opet da mi kažeš?

Po koji to put za danas, za ovu nedelju?

I koliko glasno?


Prvi drug:

Zašto se ponovo ljutiš?


Drugi drug:

Hm, a zašto ti uvek ponavljaš istu pesmu?

"da ti nešto kažem, pomalo preglasno i da niko ne čuje".


Prvi drug:

Nisam valjda zaslužio da u mene potpuno izgubiš poverenje?


Drugi drug:

Ni ja nisam zaslužio da uvek slušam istu priču posle koje radiš sve po starom.


Prvi drug:

Zar ipak ne primećuješ neku promenu na meni?


Drugi drug:

pa, ili sam ja previše rasejan, ili promena nije dovoljno očigledna...


Prvi drug:

Čoveče, konačno sam se zaljubio, onako, stvarno!


Drugi drug:

Aha, a sutra ćeš se zaljubiti još stvarnije, samo u neku drugu?


Prvi drug:

Ma neeeee, Olja je prava, više me nijedna ne zanima.

Znaš ono, kad zaboraviš sve gluposti iz prošlosti.


Drugi drug zbunjeno:

Da, stvarno zvučiš drugačije, zanesenije.


Prvi drug:

Ono, kad sam joj prvi put čuo glas, ostao sam bez reči, kao da me je nešto preseklo.


Drugi drug:

I, kakva je povratna reakcija?

Nadam se da glupost nije prvo što si joj rekao.


Prvi drug:

Da, bili smo ljubazni jedno prema drugom, mada malo zbunjeni.


Drugi drug:

Ti bio zbunjen, pa ili sanjaš, ili si se stvarno promenio.


Prvi drug:

Onako, kao da su mi se odsekle noge od uzbuđenja.


Drugi drug:

I, onda si pao u nesvest od zanosa...


Prvi drug:

Ma, ne zezaj, stvarno sam se zaljubio.

Čuo si za ljubav na prvi pogled, slušanje, tako nešto...


Drugi drug:

Znači, više nema glupiranja u društvu i maštanja o dve-tri devojke?


Prvi drug:

Koje dve-tri devojke, osećam se kao da tek sad počinjem da živim.


Drugi drug:

Ma, vidi, vidi pesnika u mom najboljem drugu!

E, baš mi je drago zbog tebe.


Prvi drug:

Pozvao sam je na kafu.

Obećavam ti da ću te pozvati da nam se pridružiš, samo dok se nas dvoje malo bolje upoznamo.


Drugi drug:

Ma, nigde ja ne žurim.


Prvi drug:

I, da li mi konačno veruješ?


Drugi drug:

Verujem ti trenutno, a za konačno ćemo tek da vidimo.


Prvi drug:

Znam, poverenje se teško gradi, a lako ga je izgubiti.


Drugi drug:

Kako god, imam osećaj da si okrenuo novi list i čestitam ti na tome!


Prvi drug:

Hvala u ime našeg drugarstva...


Zajedno oba druga:

i velikih ljubavi koje će nas zauvek promeniti!


Nema komentara:

Objavi komentar