RSS

RSS

subota, 6. kolovoza 2022.

E, MOJ DOBRI ŠEFE!


Službenica:

Ooo, dobro jutro šefčiću moj!


Novi šef:

Još se niste ni predstavili, a ponašate se kao da je ova firma cirkus.


Službenica:

Mmmm, pa predstavila sam se ja vama odlično, još pre deset godina.


Novi šef:

Pre deset godina sam išao u osmi razred i nije da vas se baš sećam.


službenica:

ooosmi razred, ma, vi ste to nešto pobrkali.


Novi šef:

Koleginice, zapravo ste vi nešto pobrkali.

Pre svega, kasnite sat vremena na posao.


Službenica:

A otkad to vama smeta, pa nije mi prvi put.

Nego, je l' gotova kafa?


Novi šef:

Kafa, kakva kafa!?


Službenica:

Jaka, crna, dupla, gorka, naravno, i obavezno pavlaka za kafu.


Novi šef:

Mooooolim, pavlaka za kafu!?


Službenica:

Šefčiću, pa znate da je moj ukus za kafu prefinjen.


Novi šef:

Gospođo, ja sam vam šef, a ne kafe majstor.


Službenica:

Jao, meni ne treba kafe majstor, već samo običan šef koji mi svako jutro skuva kafu, razumete?


Novi šef:

Ne razumem, nisam navikao da kuvam kafu svojim radnicima.


Službenica:

Uf, čoveče, kakav sam ja baksuz da naletim na tuđeg šefa!


Novi šef:

A jeste li vi beše, Irena?


Službenica:

Da, da.


Novi šef:

E, pa, Irena, očigledno ste zaboravili da vam danas dolazi novi šef.


Službenica:

Joj, stvarno, izvinite, baš sam se dobro uspavala.

Uz to sam i rasejana, pa vas nisam pošteno ni pogledala.


Novi šef:

U redu, ovo vam je poslednje nekažnjeno kašnjenje na posao.


Službenica:

A gde je moj dobri šef?

Nije se ni pozdravio sa radnicima.


Novi šef:

Očigledno je previše emotivan i teško podnosi rastanke.


Službenica:

Jeste, jeste, mogli smo da ga mažemo na hleb, na kiflice, na pogačice, ma, gde god poželimo.


Novi šef:

Aha, i zbog tog mazanja niste redovno dobijali platu, kapiram.


Službenica:

Nema veze, moj dobri šef ima dušu kao nebo.

On je, znate, veliki pesnik.


Novi šef:

E, pa, zbog takvih i propadaju marketinške agencije.


Službenica:

Nego, gde je sad moj dobri šef?


Novi šef:

Očigledno na portirnici.

Tamo će imati vremena da dovrši poslednju knjigu pesama.


Službenica:

Mmmm, a vi ste tako mladi, pa ste već nadrk... uf, arogantni.


Novi šef:

Irena, da li biste vi da ostanete na ovom radnom mestu?


Službenica:

Da, da.


Novi šef:

Onda, na posao tokom radnog vremena, a na kafu u kafić na pauzi i nakon posla.


Službenica:

E, moj dobri šefe, šta smo dočekali:

da nam nabeđeni, mladi šefovi za samo jedan radni dan oduzmu dušu.


Novi šef:

I da vam za pošten rad obezbede redovnu platu.


Službenica:

ali čista duša donosi sreću!


Novi šef:

Gospođo Irena, nema sreće u kući punoj gladne dece kojima je možda hladno i koja u pocepanim stvarima idu u školu.

Zapamtite to!


Službenica:

E, moj dobri šefe, odoh ja u stvarnost, a tvoje šefovanje, ostaće samo bajka o starim, drugarskim vremenima.


Nema komentara:

Objavi komentar