RSS

RSS

srijeda, 23. siječnja 2019.

KRIVICA


Kriva sam, napokon javno priznajem,
ali od krivice više ne odustajem.
Breme koje se naglo uvećava,
nekakvo čudo sigurno obećava.

Ne znam pravi razlog svoje krivice,
ali su u igri važne sitnice.
Svakog dana, od jutra do mraka,
za čas stižem do pogrešnog koraka,
I stalno mi se javlja neko
ko je od sopstvene krivice naizgled daleko,
pa da već ako sam tako blizu
usput prebrodim i njegovu krizu.

U početku je bilo tužnih momenata,
jer profesionalne krivce baš niko ne shvata.
Sada smo već predaleko od tuge,
krivica i ja, zavisne jedna od druge.

Izmislite neku nagradu za krivce.
Tako ćete zauvek opustiti moje živce.
I nikoga neću imati srca da krivim
kad od bogatstva svetskog prvaka u krivici
neočekivano počnem udobnije da živim.

Znam, u početku će biti neobično,
mada se mora priznati da je logično
da krivica koja mnoge iritira,
kad-tad i nekom srećom mora da kulminira.

Nema komentara:

Objavi komentar