RSS

RSS

srijeda, 23. siječnja 2019.

Čuvajte me se dok pišem


Čuvajte me se dok pišem.
Okrutna sam i hladna.
arogantna na nivou
stilski doteranog prostaka.

Odgovor na sve imam.
Ironija mi je u krvi
I kad bih oštricom pera
poredak mogla da srušim,
svet bi se promenio davno.

Čuvajte me se dok pišem,
jer ćete na red doći
i ako mi se učini samo
da rušite vrednosti moje.

Za slučaj da ste dosadni,
površni, bezosećajni, glupi,
na crtu mi nećete stati,
ali ćete nagađati svašta,
strahujući od svega što sam
i što bih postati mogla.

Rekoste da nisam srećna,
da su me kompleksi rano
učinili teškom za masu,
da mrzim normalan svet
koji ima sve što mi fali,
A ja zapravo mrzim
činjenicu da je pisanje
jedino čime se branim
od vaše lažne normale.

I najzad, meni je drago
što me se čuvate dok pišem,
jer je poslednje što želim
da vidite šta se krije
ispod oštrice hladnog pera.

Nema komentara:

Objavi komentar