RSS

RSS

srijeda, 15. veljače 2017.

Pismo silikonskoj dragoj

Bila je prelepa dok nije zaspala.
Kada je ustala, sasvim se raspala.
Od veštačke lutke na njoj baš ni traga.
Jednim je pogledom upoznao vraga.

Napisao joj je oproštajno pismo
U kome kajanje osetili nismo
pa, evo, pročitajte tu hladnu porugu
dok bezdušnik traži silikonku drugu.

Očajan hirurg radio je na tebi.
Takvog dušmaninu poželela ne bi.
Mnogo je Štedeo na tvojim grudima.
Teško će ti sad biti među ljudima,

Preostale mrvice sam skupljao satima.
Ostavio sam ih pred sobnim vratima
da osetiš kakav si stiropor bila,
izmrvljena lepojko slomljenih krila.

Pogledaj, molim te na šta stvarno ličiš
sa šminkom koju ćeš moći da očistiš
tek kada odvojiš gomilicu para
da odeš kod nekog cenjenog strugara,
pa da on očisti tvoje masno lice
uz pomoć ekstremno dobre strugalice

Od kose, noktiju, lažnih trepavica
korist će imati moja komšinica,
da bi i nju malo vatre ogrejalo,
jer je sirotici drva ponestalo.

O, da, zaboravih moja pokidana!!!
Nemoj biti ovde ti više ni dana!!!
Smetnuo sam s uma zbog noćašnje strasti
da će nad sobom ostati bez vlasti
moja čudna žena, prava opasnica
ako čuje da si meni ljubavnica,
pa strašno nagrdi delić tvoga lica,
mada, to je za nju predivna sitnica,
jer ume da bude mnogo gore volje.
O čemu ti pričam, shvatićeš najbolje
ako ti kažem da je ta zla kobra,
samo u užasu izuzetno dobra
zbrisala sa zemlje tvoje prethodnice,
sačuvaćeš draga, kakvo, takvo lice.

Nema komentara:

Objavi komentar